Wie is de mol? De finale

Ik kan wel uren doorpraten over Widm en uren lopen puzzelen! Na elke aflevering zit ik weer te kijken op forums, om te kijken of ik eventueel aanwijzingen gemist heb. Daarom besloot ik er om een blogpost over te maken.

Vorig jaar zat ik rond 5/6 al op Anne-Marie, de mol van seizoen 12. Maar deze keer vind het toch wel wat lastiger. Ben al een aantal keren geswitcht van mol. En dacht ik net zeker te zijn van mijn Mol, Zarayda, valt ze af. Tsja.. Ik vetrouwde vooral eerst de afvallerstheorie en ben daarom op Tania gaan zitten. Maar die is nu helaas gesneuveld. Nu hebben we de spellingsfoutentheorie. In de aflevering tot nu toe zijn er verschillende spelfouten gemaakt wat toch wel erg raar is. Als je alle letters bij elkaar neemt zou je nog wel eens op Paulien uit kunnen komen. Maar de spelfouten kunnen ook gewoon naar Paulien verwijzen. Want taal is echt haar ding.

In deze aflevering vond ik Paulien wel wat meer verdacht dan in de aflevering daarvoor vanwege de opdracht met de touwen. Carolien was ook verdacht, en ze stond in de kelder. Onder de grond dus! Ik zit wel een beetje in mijn Paulien/Carolien tunnel nu. Eigenlijk ben ik weinig op Kees aan het letten. Hij heeft ook wel aardig wat geld binnengehaald.

Wat ook wel opvallend is, volgens C IS THE MOLE (wat mogelijk verwijst naar Carolien, Kees of Paulien) zitten al die 3 kandidaten er nog in. Hierdoor ben ik in het begin op Carolien gaan zitten.

Aan het einde hoorde je de mol praten met een vervomde stem. Deze informatie kan handig zijn, zoals je dus de mol gezien moet hebben tijdens ‘ontmoet de mol’. Iniedergeval Carolien dus niet. Ik heb op Youtube het zelfde geluidsfragment gehoord maar dan iets aangepast. In die aangepaste versie, kun je de stem van Paulien goed horen!
Klik hier voor het filmpje (aangepast)

Vandaar, zit ik nu op Paulien. Volgende week is de finale, dus ben benieuwd!

2 gedachtes over “Wie is de mol? De finale

Geef een reactie

