Goodbye summer,say hi to autumn.

De zomervakantie is voorbij,de zomer is voorbij en school is begonnen. Het is herfst. Jammer dat het zo snel gegaan is,ik had nog wel langer zomervakantie willen hebben. Het was een heerlijke vakantie en ook op Kreta! Ik zou er nog wel een keer heen willen. Ik ga er niet een hele uitgebreide post over schrijven,in iedergeval hier nog wat foto’s:

Analipsi beach. Hier ben ik een paar keer geweest

Op zee,op weg naar het eiland Spinalonga

 

 

 

 

 

 

 

Je kunt de rest van de foto’s zien op flickr.

Over 2 weken begin ik alweer aan mijn stage voor een week. Ik hoop dat het leuk wordt. En daarna.. is het alweer herfstvakantie. Gaat best snel dus. Ciao!

2 gedachtes over “Goodbye summer,say hi to autumn.

Geef een reactie

