Deviantart postje & zo

Helleeuww, het is weer een tijdje geleden dat ik wat gepost heb dus hier is weer een nieuwe post!😀
Ik heb weer wat nieuwe dingetjes gemaakt enzoo,,

Aniway there we go. Op een zonnige dag… zag ik opeens een blauw kevertje zitten. Dus ik besloot er een close-up van te maken en ik vind m best wel goed gelukt. Dit is het beste wat ik er van kon maken ^^

En verder had ik ook wel zin om the photoshoppen. Toevallig kwam ik een wedstrijd tegen op deviantart waarbij je een roos moet bewerken. Dus ik heb mijn fantasie losgelalten en dit is het uiteindelijk geworden:

Ben er best wel trots op en ik hoop dat ik win. (ghehe) De wedstrijd loopt tot 6 juli dus dat is nog wel even afwachten. En dat was weer een deviantart update, andere dingen kun je hier vinden: http://mengmurou.deviantart.com zeuw.
Jeej nu ben ik weer vergeten wat ik nog meer wou zeggen.. najaa  alleen dat ik vanaf maandag een week naar Engeland ben,wordt vast heel leuk😀. Dus daar komt ook nog een grote blogpost over I think.
Verder ben ik nog bezig om een nieuwe lay-out te maken voor wordpress en twitter, weet niet of ik ze er ook echt op ga zetten,hangt er vanaf of ik de nieuwe leuker vind.

Nouja dat was het en tot ooit :3

Geef een reactie

