Grote deviantart update

Het is weer een tijdje geleden dat ik wat op m’n blog gepost heb. Dus ik vond het wel tijd om even een nieuwe post te maken, dus als eerst heb ik weer wat dingetjes op deviantart gepost. Ik heb van alles gepost,maar ik vond het toch wel even leuk om hier ook wat te delen.

Ik ben 15 maart wezen shoppen en ik heb heel veel leuke dingen gekocht,dus dat was wel geslaagd😀. Daarvan heb ik ook een ring gekocht die ik toch wel erg leuk vond en ik besloot er een leuke foto van te maken:

Vind ‘m wel goed gelukt. ^^
Daarnaast had ik ook nog een fotoshoot in de sims 3,was helemaal dat ik de crashes opgelost had haha😛
Ik kwam een leuk download setje tegen met een wild west thema dus dat heeft me ook op het idee gebracht om een fotoshoot te gaan doen met dat thema. Hier is een foto ervan:

En tenslotte ben ik gisteren wezen waren,het was lekker weer,dus ja! Dus ik kwam een grasveldje tegen,en madeliefjes. Ik besloot om een madeliefje te fotograferen,en dit is het resultaat:

Het is een mooie foto geworden😀
En, het is bijna pasen,dat betekent dus een lang weekend,jeej!

Noujaa dat was het weer.

xoxo

Geef een reactie

