DeviantArt,Flickr: Project 365!

Ondertussen verloopt mijn project 365 lekker. Af en toe post ik daarvan een foto op mijn Deviantart post. En natuurlijk ook op m’n blog. Zo ook nu. Ondertussen heb ik ook al een gedicht op deviantart gepost. Je kunt m hier vinden: http://pixelkeuh.deviantart.com/#/d4l75w4Een gedicht over leugens & de waarheid. Ik kreeg er zomaar inspriratie voor,ghehe.

Daarnaast heb ik dag 7 (vandaag dus) van m’n project 365 ook op mijn deviantart gepost,omdat ik m wel leuk vond.
Here it is:

Ja,dat is inderdaad.. Wordfeud!! Wel de beste game-app die er is denk ik.
Ik was vandaag wordfeud aan het spelen,dus ik dacht: waarom geen foto voor project 365? Dus daarom heb ik een foto ervan genomen en here it is. Dag 7 van mijn project 365, en hier te vinden op deviantart.

Ook is mijn kerstvakantie alweer bijna tot een eind gekomen :C Dinsdag begint school weer.. Blegh! Maarja de vakantie was wel leuk,op naar de volgende vakantie.

Hier nog een keer mijn project 365 op flickr: http://www.flickr.com/photos/rainbowclouds
Enjoy!

Geef een reactie

