Nieuwe creaties

Ik heb al een tijdje geleden wat nieuwe dingen op deviant gepost. Alleen ben ik het vergeten hier te posten dus nu even een postje ^^ Daarvan zijn er 2 pics van jade dynasty.
Hier zijn ze:

Mengrui onder bloempje.

Als je de grote versie ziet vind ik de kleuren bij elkaar erg mooi😀
En dan nu ook nog een jade dynasty pic,maar wel gephotoshopt:

Mengrui draait clan skill. Live together, die together!

Een mooi roze kleurtje heb ik er van gemaakt. En ik heb niet eens wat met de kleuren gedaan. Photoshop magic!

Deze pics staan al wel een tijdje op m’n deviantart. Dus hier heb ik even een meer recentere :

Amor Vincit Omnia: Liefde overwint alles

Een hele simpele,maar toch mooie creatie. De tekst vind ik echt mooi dus had ik besloten om er wat mee te knoeien en toen had ik een leuk lettertype,en een mooi roosje er bij geplakt. Misschien ga ik later nog iets meer uitgebreid met de tekst doen,maar dat weet ik niet. Hangt er vanaf of ik wat inspriratie daarvoor dan heb of niet.😛

Dat was het zo’n beetje. Mocht je de creatis in het groot bekijken kan je dat hier doen: http://pixelkeuh.deviantart.com/gallery/

Geef een reactie

