Shoplog 17-08-11

Hier is dan de shoplog van 17 augustus toen ik met Marina naar Den Bosch ben geweest. Het heeft even geduurd,maar ik wou wachten tot zondag omdat ik toen naar het strand ging en dan mijn bikini ging aantrekken en daar een leuke foto van te maken voor mn shoplog. Maar het strand ging helaas niet door vanwege het slechte weer.. Verder staat mn bikini dus ook niet in mn shoplog nu omdat ik er nu geen foto van heb,ik wou er net nog wel een foto van maken maar nu kan ik m’n bikini niet vinden. Dus die is er helaas even niet bij maar misschien dat er nog wel eens een foto van verschijnt.

Oke hier komt t😀


 

 

Armbandjes wit & goud bij de H&M
Ik kwam erachter dat deze erg leuk stond bij mn witte shirt en het staat ook natuurlijk leuk bij andere dingen.

 

 

 

 

 

Bunny shirtje bij de H&M
Erg leuk shirtje,was er nog maar 1 van dus gelijk gekocht ^^

 

 

 

 

Oorbellen bij de H&M
Ik kwam deze tegen en ik vond t wel een leuk setje voor mn 2e gaatje.

 

 

 

 

 

Brilketting bij de New Yorker
Deze ketting viel me gewoon op en ik vind t een leuke ketting.

 

 

 

 

Verder heb ik ook nog een Rode stippel bikini bij de New Yorker gekocht waar ik geen foto van heb.

 

Dat was het dus,het is een beetje een kleine shoplog maar morgen komt er misschien nog een shoplog want ik heb nog dingen voor school nodig en ik ga ook nog wat andere dingen kopen. Verder.. begint woensdag school weer. Vandaag ben ik al mijn rooster wezen ophalen en op de foto geweest.

 

xoxo

Geef een reactie

