VakantiePostje & Blabla

Jaa hier is dus weer een post. Nouja deze gaat niet over een creatie die ik gemaakt hebt ofzo,want ik was wel van plan om wat dingen te tekenen maar dat is er niet aan toe gekomen,en de vakantie is al bijna weer voorbij. Inplaats daarvan maak ik screens van Jade Dynasty en dump ze op deviantart. Zit niet veel tijd in maargoed. Hier is dus een voorbeeldje.

Mijn tier 4 arden char in JD.

 

 

 

Mijn tier 4 arden char. Gewoon even random pic,en de nieuwste😄

Nouja die foto heb ik niet op deviantart staan omdat ie niet bijzonder genoeg is. Verder zal ik nog wel een pagina hier toevoegen waar je (bijna) alle pics kunt zien. Ik zet alleen de recente erop,dus ik ga geen oude troep uit de sloot halen want dat staat ook op deviantart.

De hele vakantie ben ik dus bezig geweest met JD. Nouja,niet echt de hele vakantie natuurlijk. Ik ben ook bij Alex & Marina wezen logeren en ik heb ook leuke dingen met hun gedaan😀. Ja nog even daarover. 8 Augustus ben ik dus jarig geweest en toen ben ik met hun naar Walibi geweest. Het was echt super,we zijn in bijna alles geweest en hebben veel lol gehad. Verder zijn er ook nog filmpjes enzo van gemaakt,dus ik ben nu met vegas bezig om er een beetje een leuke video van te maken. Niet nu eigenlijk want ik schrijf deze post xD Maar ik was er net aan bezig en toen besloot ik om deze post te maken.

Verder deze week ga ik woensdag shoppen met Marina. Ik heb nog geen idee wat ik ga kopen,want ik heb niet zo veel nodig maar iig wordt het wel leuk. Waarschijnlijk zet ik dan een shoplogje hier op mn blog.

En erg jammer dat het weer niet mee zat in de vakantie,het gaf me meer het gevoel dat het herfstvakantie was. Maar ik heb gehoord dat t van het weekend heerlijk zomerweer wordt (Werdt tijd) dus misschien nog strandtijd? Dat zou een leuke eind van de vakantie zijn. De vakantie is erg snel gegaan helaas maar voor dat je het weet is het alweer herfstvakantie , kerstvakantie enz.

 

Oh, kijk ook eens op Marina’s Blog: Hidden inspiration

 

 

Seeya!

 

3 gedachtes over “VakantiePostje & Blabla

  1. Jeee shoppen!!! Foto’s maken van je aankopen, maak me jaloers!
    Welke stad ga je onveilig maken? Of heeft Spijk ook een winkelcentrum?
    xxx Wendeline!

Geef een reactie

