Gister & Vandaag

Hey all,
Gisteren ben ik naar de kerstmarkt in Keulen geweest. Ik ben langs de kraampjes geweest,en ook nog in wat winkels. Ook heb ik wat foto’s gemaakt van de dom in Keulen:

Vandaag heb ik weer eens lekker animal crossing gespeeld. Ook is Tatiana(AKA tanah14) langs geweest in m’n AC dorpje en ben ik ook in die van haar geweest.
Wat foto’s:

Sneeuwpop gemaakt

Viswedstrijdje,het werd uiteindelijk gelijkspel want het ging om de grootste vis

Op bezoek bij Tatiana

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Morgen is het .. maandag. Blegh! Absoluut geen zin in. School t\m 6e,daarna naar de tandarts.
Dinsdag heb ik wel zin in ,want dan ga ik weer kunstschaatsen bij een andere vereniging.
De rest van de week heb ik weinig zin in.. 4 dagen t\m het 8e naar school -.-

Verder heb ik nog een superleuke song gevonden: Noisecontrollers – So high

Ook heb ik een tumblr account aangemaakt: http://mengrui.tumblr.com/

Ciao!

Geef een reactie

